ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים ברעננה

כשאתם נמצאים בשעות האבל הראשונות שלכם וצריכים לקבל החלטה היכן לעשות את השבעה, המהלך הנכון ביותר יהיה השכרת אוהלי אבלים ברעננה. הבית שלכם הוא מקום אידיאלי, אבל ישנה סבירות שתרצו לצאת לחצר ולקדם את פני האורחים, ומניסיוננו זה מוביל לכך שתרצו גם להישאר בחצר. אם נשארים שם, עושים זאת רק עם אוהלי PVC איכותיים ואטומים ולא עם אוהלי מטיילים מבד דק, חדיר למים אשר מושפע מאד מנזקי אקלים. אוהל אבלים להשכרה ברעננה ניתן להסדיר בחברת השכרת אוהלי PVC אשר תשכיר לכם בנוסף את הפריטים הבאים:

  • שולחנות וכסאות,
  • פתרונות בקרת אקלים כמו מזגן נייד, מצנן, מאוורר פלטינה, תנור ופטריות חימום,
  • מקרר שדה ופתרונות אחסון מזון בטמפרטורת החדר,
  • תאורת פנים לאוהל,
  • תאורת חוץ לאוהל.

השירות כולל התקנה מלאה של כל המוצרים!

תכנון מבנה האוהל והפריטים הנלווים

חשוב לתכנן בראש ובראשונה על פי כמות האנשים הצפויה להגיע לנחם אתכם, ואם אינכם בטוחים לגביה, תכננו את האוהל על פי הכמות שידוע לכם שתבוא לפקוד אתכם בוודאות, כשליתר ניתן להקצעות יריעה נמתחת סמוכה לאוהל. המזון, הריהוט והמוצרים הנלווים ייקבעו גם כן על פי כמות העומדים לפקוד אתכם, כשמי שידוע שבוודאות יישאר אתכם מספר ימים או למשך השבוע כולו יש עדיפות בהקצעת רהיטים כמובן. זו הדרך בה מומלץ לכמת ולתכנן את הציוד שיידרש לכם בימי ישיבת השבעה.

העמדת אוהל מוכן לכינון מנהגי האבלות

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאבלים ברעננה החברה תעמיד לרשותכם אוהל מוכן לכינון מנהגי האבלות. האוהל ישמש אתכם למשך שבוע ימים ויספק את כל מה שאתם צריכים בימי השבעה. האוהל ישמש כמו בית לכל דבר ועניין, לא יושפע מנזקי אקלים ובנוסף יהיו בו התקני בקרת אקלים ממש כמו בבית. אוהל כזה הוא פתרון מגורים בטבע עם הרגשה של בית בנוי לכל דבר ועניין.

אוהלי נועם – אוהלים לאבלים להשכרה ברעננה

אם אתם נמצאים לפני אבל, דאגו להסדיר אוהלים לאבלים להשכרה ברעננה עבור חצר הבית או הבניין. הצבת אוהלי אבלות היא מנהג מקובל עבור כל מי שנמצא באבל. אוהלים לאבלים להשכרת ברעננה ניתן להתאים אישית לכל משפחה או יחיד הזקוקים להם. הלקוחות זוכים להתקנה מלאה של האוהלים והמוצרים הנלווים מטעם חברת אוהלי נועם.

דילוג לתוכן