ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בשוהם

אם אתם נערכים לימי ישיבת השבעה, פתרון השהייה הוא אחד מהפרמטרים החשובים במהלכם. בישראל, יום שמשי יפה יכול להפוך בתוך שעות ואפילו דקות ליום גשום ועכור, ולכן שהייה בחצר ללא גג מעל ראשיכם היא לא פחות מהימור. גם בקיץ החם, תזדקקו לגג בשביל לספק הצללה ראויה. למשימות הללו יש רק פתרון אחד: אוהל אבלים להשכרה בשוהם! אוהל אבלים זה, בשונה מאוהלי מטיילים, עשוי מ- PVC שהוא בד עבה וכבד. בעת העמדתו הוא מרגיש לאורחים ממש כמו קיר גבס או בטון. בנוסף, על גבי היריעה מוטמעים 2-4 חלונות, תלוי בגודל האוהל בו בחרתם. במרכז האוהל מוטמע התקן כניסה מהודר אשר ניתן לאיטום, המשמש כדלת. גולת הכותרת היא שירות השכרתו של האוהל, משום שבמסגרתו אתם מקבלים את המענה המלא לאירוח שבוע אבל.

התקנת אוהל אבלים איכותי ברחבת האבל

השכרת אוהל אבלים בשוהם מחברת מומחים מספקת לכם גם את מוצרי בניית האוהל וגם את בנייתם והתקנתם. הדבר מתבצע על ידי עובדים מיומנים אשר יעמידו לרשותכם אוהל דמוי בית עשוי PVC עם גישה נוחה אליו ומחוצה לו. האוהל ייבדק וייוצב כך שייוותר עמיד גם כאשר ישרור מזג אוויר קשה במיוחד.

אספקת תשתית ריהוט בסיסית לאוהל בהתאם לכמות האבלים והאורחים הצפויה

חברת השכרת אוהלי אבלים בשוהם תספק לכם תשתיות ריהוט כמו כיסאות ושולחנות בהתאמה לכמות השוהים באוהל אותה אתם צופים. ניתן לחבר את השולחנות לשולחן אחד ארוך ולהציב מפת ראנר, או להפריד ביניהם ולהציב מפות רגילות. חברת השכרת אוהלים לאבלים בשוהם תספק את המפות בהתאמה לצורת הישיבה אותה קבעתם באוהל.

אספקת תשתית תאורה מלאה באוהל ובסביבתו

החברה תתקין בקרבת האוהל אמצעי תאורת LED גדולים אשר יאפשרו את ההתמצאות במרחב בקלות גם כשמחשיך. בתוך האוהל יותקנו מנורות על מנת שתוכלו להתמצא בתוך חדריו גם כשאין אור יום. אמצעי התאורה ייראו טוב מאד בתוך האוהל, כשהם מעוצבים ומשתלבים היטב במרחב הפנימי.

אספקת תשתית שימור והגשת מזון בהתאמה אישית

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאבלים בשוהם תספק לכם החברה אמצעי שימור והגשת מזון כמו צלחות, כוסות, סכו"ם ואפילו מקרר שדה לחיבור לחשמל. החברה תדאג שיהיה מענה לכל פריט מזון שתביאו לימי השבעה שלכם, ולכן לא תצטרכו להביא אמצעים דומים בעצמכם מהבתים.

אספקת תשתית חימום וקירור ממזג אוויר

החברה תחבר לאוהל שלכם מזגנים, מצננים, מאווררים, פטריות חימום ותנורים על פי הצורך. בכך, גם השליטה על בקרת האקלים באוהל עוברת לידיים שלכם, ממש כמו במזגן והתנור הביתיים. אוהל אבלים להשכרה בשוהם מקבל זהות כמעט מלאה של בית מגורים.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים לאבלים בהתאמה אישית

חברת אוהלי נועם תספק עבורכם אוהל אבלים להשכרה בשוהם לקיום ימי השבעה שלכם. החברה תפעל על פי רצונותיכם ותספק את האוהל בהתאמה לכמות האורחים והאבלים שישהו במחיצתכם. החברה תתקין באוהל כל אמצעי תשתית הנדרש לאירוח, מריהוט בסיסי ועד מוצרי חשמל מתקדמים. פנו לחברת אוהלי נועם לכל מידע נוסף על אוהלי אבלים להשכרה בשוהם.

דילוג לתוכן