ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בתל אביב

שירות השכרת אוהל אבלים בתל אביב מציע אוהלים מאובזרים בהתאמה אישית לאירוע שלכם. השירות מספק את כל הציוד הדרוש לקיום אירועים המוניים, מנהגי אבלות, וכל התכנסות עבורה נדרש אוהל. אוהלי אבלים להשכרה בתל אביב מהסוג ששירות זה מציע הם אוהלים שמי שבתוכם מעיד כי הם מעניקים הרגשה של בית גם מבחינה תרמית וגם מבחינת התפאורה והאווירה שהם יוצרים בחלל הפנימי.

אוהלי בד יוקרתי וקשיח

האוהלים עשויים מבד PVC איכותי המספק את כל מה שצריך בשביל לכונן אירוע בוטיק חסר מעצורים. האוהלים מספקים לכם הגנה תרמית מלאה מעומסי חום וקור, והופכים את טמפרטורת הפנים של האוהל ממש כמו לטמפרטורת החדר. בחורף יידרש סיוע בחימום עם תנורים ופטריות חימום ובקיץ יהיו אלו מאווררי המתכת והמזגנים הניידים שיעשו את שלהם.

תפאורת אוהל מובנת

בואו ליהנות מאוהל עם חלונות בוטיק מפוארים, דלת כניסה חגיגית, הכנות להטמעת תאורה בחלק העליון ובצדדים, ועוד. כשאתם שוכרים אוהל משירות זה אתם נהנים לא רק מתנאי אקלים כמו של בית אלא גם מהרגשה של בית PAR EXCELLANCE וזה מתבטא בעיקר בתפאורה ובאובייקטים שניתן להוסיף לאוהל בתחום התאורה, הלדים והמכשור האלקטרוני, כמו גם ריהוט הפנים שישמש את האורחים.

אטרקציות בסביבת האוהל

במידה וייעשה שימוש גם במתחם החיצוני שליד האוהל, ניתן יהיה להציב שם שולחנות עם צליות להגנה מהשמש, ואף לעבות את המקום עם סגירת עמודים באמצעות יריעה נוספת, אם ישנם עמודי תמך בסביבה. אטרקציות אלה מכינות גם את סביבתו של האוהל לאירוע ורותמות אותה לשמש את הקהל ממש כמו החלק הפנימי שבתוכו.

כלי אחסון, חימום ושימור מזון להשכרה

ניתן להוסיף אל אוהלים להשכרה בתל אביב גם את סט שימור והכנת המזון של החברה: מקרר שטח, אמצעי חימום מזון, שולחנות אוכל, סכו"ם, כוסות וצלחות. על מנת להכניס אווירה של בארים לאירוע ניתן להטמיע בו גם שולחנות מוגבהים ולצרף כסאות בארים שישמשו את מי שמעוניין לשבת על דרינק ברחבת הבר. בכך, תיצרו באירוע שלכם מקומות ישיבה מגוונים ואווירות שונות בחללים השונים שבמסגרתו.

שירותים אנושיים מטעם החברה

בואו להזמין את נציגי החברה לשמש כנותני שירות בתחום הקייטרינג, הגריל מן ואפילו כתקליטנים. השירותים יינתנו באופן מקצועי וחסר פשרות אשר יתרום רבות לאירוע ויקרב אותו ללא מאמץ להיות אירוע כמו בחברת הפקות.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים בתל אביב

בואו ליהנות משירות השכרת אוהל אבלים בתל אביב ! השירות כולל את כל מה שאתם צריכים בשביל אירוע בוטיק חסר מעצורים. האוהל, אשר יהיה עשוי מבד PVC איכותי ועמיד, יעובה במיטב הקונסטרוקציות בתחום הארכיטקטורה ויכיל את כל דקורציות הפנים הנדרשות – יספק לכם אירוע שלא תשכחו. בואו להבטיח לעצמכם את הטוב ביותר במסגרת השכרת אוהלים בתל אביב מטעמה של אוהלי נועם. השירות כולל השכרת אוהלים וציוד נלווה, התקנה בשטח ולפי הצורך – מתן שירותי אירוע.

דילוג לתוכן