ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהל לחינה

השכרת אוהלים לחינות

אוהל לחינה להשכרה חדש ואיכותי, עמידים בכל מזג אויר

מספקים במהירות בסטנדרט גבוה מהקיים בשוק.

מחירים נוחים עם שירות מקצועי, אמין ואדיב.

פתרונות מגוונים לכל סוג של אירוע ולשביעות רצונכם המלאה.

השכרת ציוד כולל לאירועים כגון: שולחנות, כיסאות, מקררים, תנורים מאווררים ועוד…

שירותי הגברה וקייטרינג מסוגים שונים ולכמות משתנה של קהל

לקבלת הצעת מחיר

אוהל לחינה - הנחה למזמינים מהאתר

מומלץ להוסיף בתוספת תשלום להזמנה הקיימת :

  • מקרר 300 ₪
  • מיחם נוסף 60 ₪
  • מאוורר 100 ₪     ( לפי הצורך ולפי כמות האנשים בפועל או בהתאם לעונה )
  • מצנן 400 ₪
  • תנור חימום 200 ₪
  • תוספת כיסאות מיוחדים 10 ₪ ליח'

*המחיר הסופי לחבילה יקבע בהתאם למפרט ולחבילה הסופית

צרו איתנו קשר :

זמינות גבוהה להקמה מהירה של אוהלים לחינות
עד שעה לפני השבת ושעה לאחר צאתה
 בטלפון: 054-8472012

בואו לשכור אוהל לחינה וליהנות מאירוע בוטיק חסר פשרות בטבע! חינה הוא טקס שרובנו חוגגים באולמות ובגני אירועים, אבל עם אוהלים איכותיים ניתן ליצור בדיוק את אותה אווירה! כיצד תוודאו כי מדובר על אוהל לחינה ולאירועים בכלל? מה צריך לבדוק על מנת לאשש שאלו אוהלים לחינות ולאירועים? האם האוהלים לבדם מספיקים בשביל קיום האירוע? כל המידע על השכרת אוהל לחינה לפניכם!

סוגי הבד של האוהל

בד אוהל לחינה צריך להיות PVC, או בעברית שמשונית. בד זה יאפשר לכם ליהנות מאיטום מוחלט, בידוד מקור ומחום ומתנאים חסרי פשרות של חגיגת חינה. הצבע הלבן של ה- PVC מוסיף רבות לאווירה החגיגית. הבד גם מאובזר בחלונות שקופים ובהתקן המדמה דלת וניתן לסגירה כאשר כולם בתוך המתחם. בד ה- PVC נחשב לבד כבד בהשוואה לבדים האחרים של אוהלים מסוגים שונים. אל תבחרו אותם כי הם לא מתאימים לאירועים, לא מבודדים ועשויים לא לעמוד בשטח כאשר מזג האוויר אינו מתון.

התפאורה בתוך האוהל

האוהל לבדו מעוצב מאד, בעיקר שילוב החלונות החגיגי על הבד הלבן. אבל כולנו יודעים שבשביל חינה זה פשוט לא מספיק. אוהל לחינה להשכרה צריך להיות אוהל תפאורה שידמה גן אירועים: תאורה, צבעים על קירות האוהל, לדים, ועוד. את כל זאת ניתן להסדיר מחברת השכרת אוהלים לחינות. ניתן לשכור שרשרת תאורה, לדים ועיטורי אוהל שונים ולאבזר את האוהל כך שייראה כמו גן אירועים לחינה.

הריהוט בתוך האוהל

כמובן שנדרש גם ריהוט עבור האוהל אשר ישמש כתשתית מתאימה עבור האירוע. בואו ליהנות מרהיטים מכל הסוגים, פלסטיק, כתר, עץ, בארים, ישיבה נמוכה, ועוד. בחרו את אביזרי הריהוט המתאימים ושלבו אותם על הרהיטים עצמם: מפות לבנות, מנפות ראנר ממושכות לכמה שולחנות הפרוסים לאורך, ועוד.

תשתית המזון באוהל לחינה

ניתן לשכור מקרר עבור האוהל, סכו"ם, צלחות וכוסות, קנקנים ומיחמים. השכרת הציוד הזה מאפשרת לכם לעבוד עם מזון בתוך האוהל ממש כמו שנעשה בגני אירועים. בכך, יצרתם תשתית התנהלות עם מזון בתוך האוהל והבטחתם לעצמכם השכרת אוהל לחינה שתשמש אתכם למתן מענה מלא לאורחים.

מזגנים, תנורים, מאווררים ופטריות חימום

אמנם זהו אוהל PVC עם בידוד תרמי, אבל באירוע חגיגי זה לא מספיק. אתם צריכים גם זרזי קור וחום כקונטרה למזג האוויר. לכן, חשוב להשכיר גם מזגן נייד, מאוורר, תנור ופטריות חימום במרכזי השולחנות. בכך, תוכלו להבטיח אווירה מחממת או מצננת בהתאם למזג האוויר. עוד באותו הקשר, באירוע קיץ ניתן לפתוח את האוהל לחגיגה בחוץ ולשים צליות על השולחנות שאצתם שוכרים.

אוהלי נועם – אוהלי חינה איכותיים לאירועים בגדלים שונים

ניתן לחגוג עם האוהלים של אוהלי נועם – טקס חינה ל- 50 איש או 100 איש. במידה ותבקשו לארח קהל גדול יותר ניתן יהיה לפרוס כמה אוהלים פתוחים ומחוברים זה לזה במתחם אחיד. החברה עוסקת בהשכרת ציוד אירועים מכל הסוגים ומבססת את פעילותה על אוהלי PVC איכותיים בלבד, כולל התקנה והכנת פנים לאירוע. החברה מספקת לפי דרישה גם שירות קייטרינג, גריל מן ודי ג'יי.

קרא עוד: אוהלים לשבת חתן

דילוג לתוכן