ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת מאווררים לאירועים

מאווררים היוו מאז ומתמיד את אביזרי הציוד ההכרחיים באירועי טבע ואוהלים. כאשר האירוע מתחולל בעונות החמות, המאוורר הוא כלי שישמור על האווירה קרירה ונעימה. בשונה ממאוורר בית, מאוורר שטח מכיל כנפי אוורור מתכתיות ומסוגל להגיע למהירויות גבוהות משמעותית אשר יוצרות אוורור מסיבי המסוגל לספק תשתית קירור כמעט כמו של מזגן.

מאוורר שטח ללא קניה – הכיצד?

ניתן להשכיר מאוורר שטח משירות השכרת מאווררים לאירועים. במסגרתו תוכלו לבחור מאווררים אשר יתאימו לאירועים שלכם. המאווררים מצוידים בראשי אוורור בגדלים שונים, כאשר ככל שהראש גדול יותר כך בדרך כלל עוצמת הסיבוב והאוורור גבוהות יותר ולכן הקירור יהיה אפקטיבי יותר. לרוב, באירוע גדול ומרובה משתתפים בוחרים מאווררים גדולים ובאירוע קטן בוחרים מאווררים שראשי האוורור שלהם קטנים יחסית.

מאווררים לאירועים להשכרה – כיצד מפעילים?

ניתן לשכור גנרטור מרכזי שיחבר את כל מכשירי האירוע, מקרר, מזגן נייד, מצנן, ועוד. גנרטור זה מיועד להפעלה בשטח, ואותו ניתן להסדיר בחנות השכרת מאווררים לאירועים או בחנות חשמל. במידה ואתם עומדים להסדיר בחנות חשמל מומלץ מאד להיוועץ עם צוות שירות השכרת מאווררים לאירועים לגבי סוגו, ומתח היציאה הנדרש בכל כניסה בו.

כיצד מתבצע האוורור עם מאווררי שטח?

האוורור מתבצע בשקט מופתי ללא רעשי מנוע, ממש כמו הפעלה שקטה של מכונית חדשה. המאוורר מצויד ברשת ביטחון למניעת פציעות מהכנף המתכתית החדה. שירות מאווררים לאירועים להשכרה ערב לכך שיהיו לכם מאווררים איכותיים ונוחים לשימוש אשר יאפשרו לכם לכונן אירוע מן המעלה הראשונה ללא מיחושי עומס חום במהלך העונות הלוהטות.

פונקציות המאוורר – מהן?

ראש נייח או מסתובב, עוצמות אוורור משתנות, תכניות אוורור משתנות עם תזוזה של ראש האוורור בזוויות ייעודיות, ועוד. מומלץ לבדוק את כל תכניות האוורור של המכשיר ולבחור בזו שניכרת כמתאימה ביותר לאירוע שלכם.

אוהלי נועם – חברת השכרת מאווררים לאירועים

בחברת אוהלי נועם תוכלו לשכור מאווררים לאירועים. כלים אלו יאפשרו לכם לקרר ולאוורר בקלות את השטח בו אתם פועלים. מאווררים לאירועים להשכרה מוסיפים המון לאירוע שלכם בכך שהם דואגים לשמור אותו קר ומאוורר. לכן חשוב מאד לבחור היטב את סוג המאוורר הנחוץ לכם על מנת שהאוורור יסופק ללא קושי וכל האורחים שיפקדו את האירוע שלך ייהנו ממנו.

השכרת מצננים לאירועים | השכרת אוהלים לאירועים | השכרת אוהלים לחינות

054-8472012

יש לכם שאלות?
השאירו פרטים:

דילוג לתוכן