ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת שולחנות לאירועים

כשאתם מארגנים אירוע שטח, בין אם הוא בתוך אוהל ובין אם הוא ייערך תחת כיפת השמים, חשוב לבחור בריהוט שטח איכותי אשר יאפשר לכם ולאורחים שלכם את מלוא הנוחות. השכרת שולחנות לאירועים מבטיחה כי תבחרו בהתקני הריהוט המובילים לסוג זה של התרחשות, כזה אשר יגרום לכם וגם לאורחים לחוש כמו בבית ולסעוד מכל הלב.

שולחנות אוכל

שולחנות אוכל הנם שולחנות בגובה ממוצע כמו של פינות אוכל ביתיות. השולחן הנו שולחן כתר פלסטיק, אך ניתן להסדיר במקומו שולחן עץ מלא. ברוב האירועים מזמינים כמות גדולה של שולחנות בין 3 ל- 30, תלוי בגודל האירוע. מסביב לשולחנות אלו נהוג להציב כסאות בגודל סטנדרטי. במידה והאירוע נערך שלא בתוך אוהל אלא בשטח פתוח, מומלץ לשקול השכרת צליות לשם עיבוי כל שולחן על מנת לספק לו הגנה מהשמש.

שולחנות בר

השולחנות שנועדו להספק ישיבה גבוהה. בחלק מהאירועים אלו הם השולחנות העיקריים ובחלקם האחר אלו הם שולחנות צד לשם הקמת בר מזיגת משקאות. כאשר זהו המקרה, תכולת הישיבה העיקרית מבוססת על שולחנות סטנדרטיים וכסאות נמוכים, בעוד תכולת ישיבת הבר הנה קטנה יותר וממוקמת בצדי האוהל או השטח הפתוח. או אז, יידרשו כמויות פחותות של שולחנות בר וכסאות בר תואמים. בשונה משולחנות גובה סטנדרטי, שולחנות בר צבועים עץ מלא לבן. הכסאות שלצדם באותו צבע למעט הרגליים המתכתיות בגוון מטאלי טבעי.

שילוב שולחנות מסוגים שונים באירוע

ברוב האירועים בחירת השולחנות מסתיימת בכמה סוגים של התקנים שישרתו אתכם במהלך האירוע. מאד חשוב לבחור את הכמויות הנכונות על מנת כי פרויקט שולחנות לאירועים להשכרה יוכתר בהצלחה. אם אינכם זקוקים לכמות גדולה של ריהוט, בואו לבחור השכרת שולחנות לאירועים בתפוצה מרובה במקום להצטייד בהם בקנייה.

השכרת שולחנות לאירועים מבית אוהלי נועם

חברת אוהלי נועם הנה חברת השכרת שולחנות לאירועים וריהוט נלווה כגון כסאות ושידות שונות. בואו להסדיר את ציוד האירועים הטוב ביותר לאירועי טבע פתוחים מכל הסוגים. ניתן למצוא בחברת אוהלי נועם שולחנות לאירועים להשכרה מסוגים שונים אשר ייקחו את האירוע שלכם לייעודו ויספקו אווירה חסרת פשרות בתוך המתחם בו הוא צפוי להיחגג. בואו להבטיח לעצמכם את שולחנות האירוע הטובים ביותר.

קישורים נוספים : השכרת אוהל אבלים | השכרת מצננים לאירועים | השכרת אוהל לשבת חתן

054-8472012

יש לכם שאלות?
השאירו פרטים:

דילוג לתוכן