ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

סוכות אבלים להשכרה עם מזגן נייד

סוכות אבלים הם אוהלי PVC איכותיים אשר יספקו לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לשבת שבעה. ישיבת שבעה נעשית לא פעם באוהלים פשוטים מבד לייקרה ומסבה מצב לא בטיחותי ולא נעים עבור השוהים בהם. אוהלים אלו אמנם שימושיים אבל לא למטרה זו. משתמשים בהם בטיולים ליליים, לרוב ללילה אחד, וגם אז – לאחר שבודקים טוב טוב מה יהיה מזג האוויר ומוודאים שאין חמסינים ואין גשמים, אחרת הבד העדין לא יעמוד בעומס. זו לא צריכה להיות המציאות בישיבת שבעה. זהו אירוע שאין לדעת מתי תיקלעו אליו, ואתם תצטרכו להיות מוכנים לכך מבלי להעמיד את עצמכם בסכנת שיזוף, כוויות או חדירת מי גשמים. את זה עושים רק אם בוחרים סוכות אבלים להשכרה שהן סוכות ייעודיות למטרה זו.

אפיון סוכות אבלים ייעודיות

סוכות אבלים ייעודיות הן סוכות שלא עשויות מברזנט או מלייקרה או מכל בד דק אחר. היריעה היא יריעה עבה מאד, פי 2-3 בעובי מיריעת הברזנט או הלייקרה. היא עשויה בד בשם PVC, ויש המכנים אותו בעברית 'שמשונית'. בד זה אינו מצטיין רק בשל כך שהוא עבה. זהו הבד היחיד בעולם שאינו תפור אלא מולחם בבדיל, כלומר מתכת נוזלית מתקשה היא שמחברת את אריגיו. עובדה זו גורמת לו להיות חסין מים, חסין חדירת אקלים מכל סוג ובראש ובראשונה חזק מאד גם מול רוחות פרצים של ממש. אם נוסיף לכך עמודי ברזל קשיחים ויציבים, הרי שלפניכם סוכת אבלים לכל יום בשנה, משיא החורף ועד לחמסינים הלוהטים של הקיץ.

אפיון השירות שתצטרכו לקבל מהחברה

רבים סבורים כי מכירה או השכרה של מוטות ויריעות הוא השירות הנדרש, ולא היא. כשאתם במצב של אבל, תנו לחברת מומחים לבנות את הסוכה עבורכם! יתרה מכך, גם כאשר הסוכה כבר בנויה, חושבים האבלים כי הם יצטרכו להתאפס על שולחנות, כסאות, מפות שולחן, מקררי שדה, מזגנים וכד'. את כל זה יכולה לספק עבורכם חברת השכרות אחת!

אוהלי נועם – סוכות אבלים להשכרה

עבור סוכת אבלים מחיר אינו רק מה שאתם משלמים על חלקי-ההרכבה, אלא מה שאתם משלמים על כל תשתית האירוח. בחברת אוהלי נועם זהו בדיוק המצב: דילים במחירים עממיים מוצעים לכם הן על גוף הסוכה, הן על ההרכבה והפירוק והן על פתרונות לוגיסטיים ובראשם המזגן הנייד. פנו לחברת אוהלי נועם למידע נוסף על סוכות אבלים להשכרה!

ראו גם: השכרת אוהלים לכם מזגן נייד | השכרת אוהלים  מצננים אירועים

דילוג לתוכן