ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

סוכות אבלים להשכרה עם מצננים לקיץ

כאשר אתם לפני ישיבת שבעה, תכנון התשתיות לקיומה מהווה משימה חשובה שיש לקחת אותה ברצינות הנדרשת. דירה קטנה של 65 מ"ר ומטה לא תספיק בשביל לארח מנחמים ומנחמות אם אין לה גינה או חצר סמוכה בעלת שטח שיכול להשלים את הנדרש. במצב כזה אתם תצטרכו למצוא פתרון חיצוני בו תוכלו לכנס את המנחמים ואת המנחמות שלכם. פתרון זה הוא סוכת אבלים להשכרה אשר מסופקת על ידי חברה ייעודית בתחום.

התקנה ופירוק

כשאתם שוכרים סוכת PVC אתם לא מקבלים רק את הסוכה ואת עמודי התשתית שלה אלא גם צוות מתקינים מוסמך שיבצע את ההרכבה עבורכם בפועל. PVC הוא לא לייקרה: זהו בד כבד מאד, שרובו בדיל יצוק המחבר בין היריעות. עם בד כזה יכולים להתנייע רק עובדים מוכשרים שהתנסו בהרכבתו. מתחתיו יוטמעו כלונסאות ברזל יצוקות וחזקות מאד במיקומים צידיים שלא יצריכו מגע שלכם עמם. בתום ההרבה תעמוד סוכה בת 4 קירות בד שתגרום לכם להרגשה ממשית של בית. היא תפורק בתום שבוע האבלות.

אבזור בתשתיות

סוכות אבלים להשכרה אינן מגיעות לבד. תמיד הן יגיעו עם תשתיות אירוח שיאפשרו לכם שהייה בת שבוע ימים במקום בתוספת אירוח אורחים. סוכת אבלים שכזו תיבנה במיוחד בשבילכם עם התשתיות שמתאימות לכם על פי מזג האוויר וכמות האורחים: תסופק כמות ראויה של שולחנות וכיסאות ויותקנו אמצעי בקרת אקלים המתאימים למזג האוויר: מזגן באזורים לחים וחמים, מצנן באזורים חמים ללא לחות, ובחורף יותקן תנור. בנוסף יסופק מקרר שדה בו תוכלו לאחסן את פריטי המזון שתביאו עמכם.

יש מי שעובד בשבילכם

בשבוע האבלות שלכם אתם לא צריכים בהגדרה לעסוק בלוגיסטיקה: לא בבניה, לא במציאת חברות השכרת ציוד ובטח שלא בהתקשרות עמן. את זה עושים עבורכם בחברת סוכות אבלים להשכרה ודואגים שאת שבוע האבלות תעבירו ללא כל נטל לוגיסטי.

אוהלי נועם – סוכות אבלות על פי הנדרש

חברת אוהלי נועם מספק, סוכות אבלים בהתאמה לכל לקוח ולקוחה. עבור סוכות אבלים מחיר שנקבע כאן הוא מחיר פיקס הכולל בחובו גם את האספקה, גם את הבניה, גם את התשתיות וגם את הפירוק בסוף. אוהלי נועם מספקת לכם מענה מלא לכל מה שתצטרכו בשבוע האבל שלכם.

ראו גם: השכרת אוהלים לשבעה | השכרת ציוד לאירועים

דילוג לתוכן