ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

סוכות אבלים להשכרה עם מצננים

בקיץ, כאשר אדם נמצא באבל שאחרי הלוויה הוא חושב על התקן מקורה בו יוכל לארח בישיבת שבעה. הפתרון נמצא בסוכות אבלים, התקן עמיד בפני מזג אוויר אשר יותקן בידי חברת אוהלים מקצועית. ההתקן יגרום לכם לחוש ממש כמו בבית הן בשל חומרי הבוטיק האיכותיים מהם הוא עשוי והן בשל תכולת העזר שתהיה באוהל ותספק לכם את כל מה שתצטרכו. בין הפריטים של אותה תכולה ניתן למצוא מצנן: אמצעי קירור מתחרה למזגן.

כיצד מומלץ לבחור סוכות אבלים?

סוכות אבלים חשוב לבחור בהתאם להערכת כמות האורחים שצפויה להביע אליכם. כמו כן, מומלץ לבחור עבורה כינוני אוויר, כלומר את כמות החלונות הנדרשת בה. סוכת אבלים – חשוב שתכיל מקום לכל אייטם שתכניסו פנימה, ולמצבת האורחים גם יחד. לכן, מאד חשוב להישמע להוראות החברה ולא לבחור בהתקן צפוף או מרווח מדי.

אלו אמצעים מותקנים בתוך סוכת אבלים?

עבור סוכות אבלים מחיר כולל את ההתקן עצמו וגם אוסף של מוצרי התקנה: שרשראות תאורה, תנורי חימום, מאווררים, מזגנים ניידים ויש אפילו מצננים. מצנן, בשונה ממזגן, מתבסס על קירור אוויר באמצעות לחות, בעוד אשר מזגן מתבסס על ייבוש האוויר. לכן, בשעת מאמץ בתקופת האבל, במזגן לא צפויה הרגשה של זיעה ובמצנן כן. המצנן הנו מכשיר קירור זול אשר עלותו הנמוכה מתהווה בין השאר בעקבות שיטת הקירור באמצעות מים, בעוד אשר מזגן מוציא את האוויר שהיה כלוא באוהל.

האם מומלץ להציב במקום סוכת אבלים אוהלי לייקרה קטנים אחד ליד השני?

זהו הסדר מאד לא מומלץ, בייחוד לא בקיץ. זהו אוהל מבד דק שאינו חסין מזג אוויר. כמו כן, הבד עשוי שלא להיות עמיד בעומסי אקלים גדולים. בד עבור סוכת אבלים חייב להתבסס על PVC אשר מגן עליכם פיקס מפני כל מזג אוויר ומספק 100% אטימות ממש כמו בבית.

סוכת אבלים של אוהלי נועם בהתאמה עבורכם

אם אתם זקוקים לפתרון אירוח בשבוע אבל, סוכות אבלים של אוהלי נועם עומדות לשירותכם. ניתן לקבל את הסוכה לבדה או עם ציוד לוגיסטי נוסף, כולל מצנן בקיץ. באפשרות זו בוחר, חדשות לבקרים, רוב הקהל המתאבל בשביל לא להפגין מאמץ בימים אלו. לפרטים נוספים, פנו לאוהלי נועם!

ראו גם: סוכות אבלים | אוהלים לשבת חתן

דילוג לתוכן