ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

סוכות אבלים למנהגי אבלות

סוכות אבלים הן הפתרון הפרקטי ביותר עבור משפחה או פרטים שצריכים לשבת שבעה על מות יקירם אך אין להם מקום גדול דיו לארח את המנחמים. סוכות אבלים מבוססות על יריעות PVC הנפרסות לשטח של 18-60 מ"ר אך זהו שטח רציף ללא קירות חציצה אשר נותן אפשרות לארח כמות גדולה ומכובדת של אורחים. כך, למשל, אוהל של 18 מ"ר מספק מקום ל- 30 איש ואשה, ואוהל של 60 מ"ר מספק מקום ל- 100 מהם. השכרת סוכות אבלים נעשית בדרך הבאה.

בחירת הסוכה

בחירת סוכת האבלים נעשית באמצעות חברה מקצועית להשכרתה. החברה תסייע לכם לבחור בסוכה שמתאימה לכם ולכמות האורחים שלכם ותספק את כל הנדרש: בידוד תרמי כמו של בית, חלונות ושהייה נוחה. עובדי החברה יתייצבו עם הסוכה ביום הראשון של השבעה.

התקנת הסוכה ואבזורה

בשלב זה תתחיל התקנתה של סוכת אבלים להשכרה. הסוכה תיבנה על פי הממדים שנבחרו בחברה. למשל, סוכה של 18 מ"ר היא סוכת אבלים באורך 6 מ' ורוחב 3 מ'. בתום הבנייה תצורף לסוכה תכולת הציוד הנדרשת לשהייה בת שבוע ימים ולאירוח אורחים: שולחנות, כיסאות, מפות ראנר, מקרר שדה, מזגן נייד או מצנן על פי עומס החום, בחורף יצורף תנור, ותותקן שרשרת תאורה ללילה.

פירוק הסוכה בתום שבוע האבלים

עם סיום שבוע האבלים תוכלו להזמין את נציגי חברת השכרת סוכות אבלים לפירוק הסוכה. הם יגיעו במועד שנקבע ויפרקו את הסוכה על כל התשתיות שלה. עבור סוכות אבלים מחיר פיקס הוא שנקבע. הוא כולל גם את האספקה, גם את ההרכבה והפירוק וגם את האבזור בתשתיות. מחיר שכזה מסופק, בדרך כלל, בחברות אחרות עבור אספקה בלבד ולכן הכי כדאי להזמין סוכות אבלים באוהלי נועם.

קרא עוד: אוהל מיועד לשבעה

אוהלי נועם – סוכות אבלים להשכרה בהתאמה אישית

בחברת אוהלי נועם מספקים ללקוחות הנזקקים סוכות אבלים על פי הזמנה. הלקוחות יוכלו לבחור בסוכה בגודל המתאים לכמות האורחים המשוערכת שתגיע ולצרף תשתיות נדרשות. עובדי החברה יגיעו ליעד בתאריך הנדרש ויבצעו התקנה מלאה של האוהל על כל תשתיותיו. החברה תבצע פירוק לאוהל במועדו ותגבה מחיר כלכלי על כל השירותים הללו.

דילוג לתוכן