ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

סוכות אבלים ל- 40 איש

אתם נמצאים לפני אירוע ישיבת שבעה? אתם צריכים צל מעל ראשיכם. כשבוחרים התקן לישיבת שבעה חשוב מאד לדאוג לחומרי ייצור איכותיים, ולעמידות המוצר. את זה בדיוק מספקת סוכת אבלים מבד PVC כבד אשר שהייה בתוכו היא בדיוק כמו שהייה בחדר ביתי. עם הסוכה מגיעות שלל הטבות מטעם חברת השכרת סוכות אבלים.

התקנת הסוכה

הסוכה יכולה לאכלס 40 איש ברווחה רבה וללא כל הרגשה של צפיפות. שטח הסוכה 24 מ"ר, 4 מ' רוחב ו- 6 מ' אורך. הסוכה תותקן ביציבות רבה בכל אזור בו תבחרו להסדיר אותה. בסיום ההתקנה תוכלו להיווכח שיש לכם התקן שהוא בדיוק כמו בית, נטוע היטב, לא מתבדר ומספק הרגשת נוחות חסרת פשרות ומחממת לב.

אספקת ריהוט לסוכה

הדיל כולל 50 כסאות ו- 6 שולחנות. ניתן לסדר את הרהיטים בשלל אופנים, כשהשולחנות פרוסים לאורך, או מבוזרים ברחבי מתחם האוהל. ניתן גם לסדר את הכסאות בשורות של קהל ואת השולחנות לשים ממולם. כמובן שניתן לבחור בכל דרך סידור אחרת עבור תכולת הריהוט שלכם.

התקנת מוצרי חשמל בסוכה

שרשרת תאורה היקפית לסוכה ומיחם חשמלי.  מומלץ להנגיש גם מוצרי חשמל נוספים בתוספת תשלום: תנור חימום מרכזי, מצנן, מזגן נייד, מאוורר מתכת, ואפילו מקרר שדה. ניתן גם לספק מוצרי חינם שניים בתוספת תשלום כמו למשל מיחם חימום נוסף.

סידור והיערכות של כל מתחם האבלים לקראת האירוע

החברה תהיה אמונה על התקנת כל המוצרים לקראת האבל, ותשלים לכם את כל התכולה שתתבקש לכינון שגרת האבל. המטרה היא שתגיעו עם בגדים ומזון, ללא צורך בשום דבר נוסף, ותיהנו מנגישות מלאה ממש כמו בבתי מגורים ובכל מקום אחר בו שהיתם ארוכות בעבר.

אוהלי נועם – סוכות אבלים ייחודיות באריכות חסרת פשרות

אוהלי נועם תספק לכם סוכת אבלים איכותית ל- 40 איש שיוכלו לשהות שם ללא כל חשש מצפיפות או הרגשת דוחק המאפיינת סוכה או התקן ארעי אחר כמו אוהל. סוכות אבלים של אוהלי נועם הן כמו בית שני. השוהים בהן מספקים לעצמם בקלות את כל צרכיהם במהלך ימי האבל. אם אתם עומדים לשבת שבעה, רק סוכות אבלים של אוהלי נועם יבטיחו לכם שהות קלה ובטוחה!

ראו גם: סוכות אבלים ל50 איש

דילוג לתוכן