ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

סוכת אבלים להשכרה כולל כל הציוד הנלווה

כאשר משפחות גדולות או קבוצות אבלים מרובות פרטים מבקשות להתייחד עם מות יקיריהם, הן נוהגות לעשות זאת בסוכת אבלים. בשונה משהייה בבית, זה פתרון שמספק SPACE להרבה יותר אורחים ובקלות רבה יותר מאשר השתקעות בנכס נדל"ני מוגדל. בנכס שכזה, כמו למשל אולם להשכרה לשבוע ימים, אתם תהיו צפויים לשלם על עלויות המבנה וההסדרה הלוגיסטית סכום יקר לאין ערוך, כזה אשר מעפיל אפילו על חגיגת חתונה או בר מצווה במקום. הדבר נובע מכך שמדובר בשבוע ימים של אבל. כשאתם שוכרים סוכת אבלים, לא זו בלבד שאינכם צריכים לדאוג ללוגיסטיקה, יש מי שעושה זאת עבורכם: חברת אוהלי אבלים אשר תדאג לבנות אותם ולהתקין בהם את כל הנדרש לכינון מנהג האבלות, מכסאות ושולחנות ועד מזגנים. כמובן שתעריף ההשכרה הכולל זול משמעותית מהשכרת מבנה בטון כפי שהדגמנו בראשית פסקה זו.

בחירה ראשונית של סוכת אבלים

את סוכת האבלים חובה לבחור כך שתהיה עשויה מחומרי בוטיק עמידים בפני השפעות אקלימיות מבחוץ וגם חזקים דיו על מנת להעניק לכם הרגשה אמיתית של בית מחמם ומלטף. כמו כן, מומלץ לדעת או לשערך את כמות האורחים על מנת שניתן יהיה להתאים לכם סוכת אבלים אשר יכולה לארח אותם. בחירתה הראשונית של סוכת אבלים צריכה, אם כן, גם לבטא בידוד טוב מהנעשה בחוץ וגם לספק מקום לכל מי שתכניסו לחיקכם הלכה למעשה.

הטמעת סוכת האבלים באתר האבל

ההטמעה תיעשה בידי חברת אוהלי אבלים אשר תדאג לבנות את הסוכה, לבדוק את תוצריה, ולהכניס אליה אייטמים לוגיסטיים מלאים כגון כיסאות, שולחנות, מפות ראנר, מקרר שדה, מזגן, ועוד. ניתן גם להכניס תנור כאשר הימים והלילות קרים.

אוהלי נועם – סוכות אבלים בהתאמה אישית

חברת אוהלי נועם שמה לה למטרה לשרת באופן מיטבי את הקבוצות המתאבלות. הדבר מתבטא בהכוונה ובבחירה מקצועית של סוכת אבלים וגם בהצבה של כל התכולה שתשמש לאכלוס המקום לשבוע ימים. החברה עובדת בהתאם לאמות מידה מקצועיות בלבד ומספקת ללקוחותיה סוכות ואוהלי אבלים PVC, בד עמיד בפני אקלים וחסין מקריעה או התבדרות גם באקלים סוער ואינטנסיבי במיוחד. פנו לאוהלי נועם להתאמת אוהל אבלים בהצלחה יתרה!

ראו גם: אוהלי אבלים | אוהלים לחינות | אוהל לאירועים עסקיים

דילוג לתוכן