ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת מזגן נייד לאירועים

אמצעי זה, הידוע במחוזותינו כמצנן, הנו אמצעי קירור ואוורור המיועד לשהייה בשטח. הוא יכול להימצא בתוך אוהל PVC לאירועים וכאשר מזג האוויר הוא קיצי או אביבי ללא משקעים, ניתן להציבו גם תחת כיפת השמים. מזגן נייד להשכרה מספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להבטיח איכות מקסימלית של צינון המקום, גם אם הוא נמצא ממש בלב הטבע. בכך, תוכלו להפוך אותו כזה היוצר תנאי טמפרטורה כמו במבנה סגור מה שיסייע מאד להפוך את האירוע למוצלח במיוחד.

השכרת מזגן נייד

את המזגן שוכרים כאשר העונה חמה, שכן בעונות קרות ניתן לבחור באמצעי חימום אפקטיביים כמו פטריות חימום ותנורים מרכזיים. השכרת המזגן יכולה להתבצע עבור אירוע מוכן אשר רק פריט זה הוא שחסר או עבור אירוע שנדרשים עבורו פריטים נוספים. במקרה כזה ניתן לקבל את סל הציוד המלא הכולל גם מאוורר, ריהוט, אוהלי אירועים מפוארים, כלי אוכל ומפות מעוצבות.

 

הפעלת המזגן

המזגן הנו קל ופשוט לתפעול. הוא מכיל בורר מצבים משני סוגים. הראשון הנו סוג הפעולה הנדרשת, אוורור או חימום בתכניות שונות. השני מבטא את הטמפרטורה הפיזית בה תתבצע הפעולה, כאשר לא בכל מצב קירור או אוורור ניתן לבחור כל אחת מהן. לדוגמה, באוורור לא ניתן לבחור טמפרטורה של 16 מעלות בשל כך שזה אינו אוורור. ניתן גם לשלוט במהירות המדחס של המזגן אשר מבטאת את מהירות כניסת האוויר. צינור הפליטה של המזגן הנו נייד ופולט אוויר החוצה. הוא מותקן מחוץ לאוהלים או לתשתית האירוע ומחובר למזגן מאחורה באמצעות השחלה קלה ופשוטה.

אוהלי נועם – השכרת מזגן נייד לאירוע

חברת אוהלי נועם השכרת מזגנים ניידים מחזיקה בצי הציוד המושכר שלה מזגן נייד. החברה מאפשרת לכם ליהנות ממזגן איכותי לכל אירוע קיצי או אביבי, משבת חתן ועד החתונה, מאירוע של מעט משתתפים ועד הפנינגים המוניים. בואו להבטיח השכרת מזגן נייד מהטובים שישנם בשוק ובכך לוודא כי אמצעי הקירור והאוורור שלכם הוא הטוב ביותר בשוק. בכך, תוכלו להביא את האזור החיצוני בו תחגגו לרמה אופטימלית של קירור כמו בבית. השכרת מזגן נייד של אוהלי נועם מביאה לכם את איכות הקירור והאוורור המשובחת ביותר האפשרית לאירוע הטבע או האוהלים הבא.

קרא עוד: השכרת כסאות לאירועים | השכרת שולחנות לאירועים | מצננים לאירועים

054-8472012

יש לכם שאלות?
השאירו פרטים:

דילוג לתוכן