ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים ביבנה

השכרת אוהל ביבנה לשבוע אבל מצריכה ידע שיסייע לכם לגבש החלטה נכונה. בעיר ובסביבתה ישנם לא מעט נותני שירות שמגיעים מתעשיית האוהלים. חלקם עוסקים באוהלי בד לייקרה דקים וקלים וחלקם באוהלים מסיביים מבוססי PVC. במקרה של השכרת אוהלי אבלים ביבנה אתם פשוט חייבים להסתמך על האחרון: אוהל כבד עם בידוד תרמי. רק אוהל כזה יוכל להבטיח שהות בתנאים אפשריים למשל שבוע ימים. החומר העבה ניחן בתכונות בידוד שאף חומר אחר ממנו מייצרים אוהלים אינו מגיע אליהן. ניתן להתקין כזה אוהל בכל מזג אוויר, ולא רק להבטיח שהוא לא יתפרק, אלא שהשהות בפנים תהיה ללא השפעה של מזג האוויר החיצוני. השכרת אוהלי אבלים ביבנה הכי כדאי לעשות אצל חברת בוטיק המתמחה בנושא. אצלה תוכלו לזכות במגוון רחב של שירותים שנדיר למצוא בחוץ.

בנייה והתקנה של האוהל

החברה תבנה עבורכם אוהל אבלים להשכרה ביבנה. הפעולה כוללת משימות כמו הקמת האוהל, בדיקה שהוא יציב, והתרשמות שלכם מההתקן העומד על תלו. אתם צפויים להיווכח כי באוהל יהיו 2-4 חלונות, ולצדם התקן כניסה מפואר הניתן לסגירה בדיוק כמו דלת. זהו אוהל שהוא ממש בית לכל דבר, וככזה הוא מאפשר לכם גם לארח בכבוד את אלו שיבואו לנחם אתכם, וגם להעביר את שבוע האבלות במינימום סבל ומאמץ.

אספקת תשתיות ריהוט והתאמתן אליכם

שירות השכרת אוהלי אבלים ביבנה כולל תשתיות בתחום הריהוט. כמותן נקבעת על פי דגם האוהל אשר בחרתם. אוהל קטן יגרור מעט פריטי ריהוט ואוהל גדול יגרור פריטי ריהוט בתפוצה מרובה. פריטי הריהוט הללו יונחו בתוך האוהל שלכם, ויכללו אייטמים כמו שולחנות וכסאות בהיקף שלא ייצור צפיפות אלא ישרת נאמנה אתכם ואת מי שיגיע לנחם אתכם.

הוספת תשתיות תאורה בהתאמה אישית

היעד הבא שלכם באוהל הוא תשתיות התאורה. אנו ממליצים על 2 סוגי התקנים: מנורות חוץ להבטחת התמצאות קלה במרחב החיצוני הסמוך לאוהל, ומנורות פנים ליצירת תנאי ראייה גם כשמחשיך ואפילו כששורר חושך מוחלט בחוץ. כל התקני התאורה יהיו מבוססים LED איכותי בעוצמה המתאימה למקרי המבחן השונים בתוך האוהל ומחוצה לו.

הוספת תשתיות מתחום המזון בהתאמה אישית

ניתן להוסיף מפות שולחן מהודרות, צלחות וכוסות, סכו"ם, קונטיינרים לשימור מזון, מקרר שדה, ועוד. תשתיות המזון מאפשרות לכם לשמור את פריטיו בקלות ולהשתמש בהם כשהם לא מאבדים מטריותם. בנוסף, תשתית ההגשה ומזיגת המזון תשרת אתכם בקלות רבה.

השכרת אוהל אבלים ביבנה מחברת אוהלי נועם

חברת אוהלי נועם תספק עבורכם אוהל אבלים להשכרה ביבנה. האוהל יותאם אישית עבורכם, בהתאם לכמות האורחים והמתאבלים הקבועים שישהו בו. מובטח אוהל מפואר, נוח לשימוש, כזה אשר יענה על כל הצרכים שלכם. אם אתם מעוניינים להבטיח את התקן השהייה הטוב ביותר בשבוע השבעה הצפוי לכם, הסדירו אוהל אבלים להשכרה ביבנה של חברת אוהלי נועם.

דילוג לתוכן