ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

סוכות אבלים להשכרה כולל כל הציוד הנדרש

אם אתם גרים בדירה קטנה של 65 מ"ר ומטה עלולה להיות לכם בעיה כשתיאלצו לשבת שבעה על מות יקיריכם. האורחים שיבואו לחלוק עמם כבוד אחרון לא יהיו מעטים ותצטרכו מקום גדול בשביל לארח אותם. אם הדירה שלכם נמצאת בבניין, ניתן להקים ברחבה שלו אובל אבלים גדול שיכול לספק לכך פתרון.

על סוכת האבלים הייחודית לשבעה שלכם

סוכת אבלים זו מבוססת על יריעת PVC. זוהי יריעה עבה מאד וכבדה ביותר אך יש לה יתרון אדיר: כשאתם בתוכה, היא לא מרגישה כמו בד בכלל אלא כמו קיר בטון לכל דבר ועניין. ישנו בידוד תרמי מוחלט, ועיצוב של בית, כולל חלונות בלגיים עם פרופיל בד. הסוכה נבחרת מתוך מכלול של דגמים בגודל 12-60 מ"ר, אך בשונה מהדירה שלכם האוהל לא מחולק לחדרים ואין קירות חציצה, מה שיאפשר מקום לכל מי שיבוא לנחם אתכם.

לא רק סוכת אבלים: כל התשתיות לאירוח

בהזמנת אוהלים לאבלים מחברת השכרת אוהלים אתם לא מקבלים רק את ההתקן, אלא עוד המון שירותים שיידרשו לכם לארח: בניית האוהל על ידי כוח אדם מקצועי, והתקנת תשתיות אירוח הכרחיות כמו כיסאות, שולחנות, שרשרת תאורה לאוהל, מקררי שדה, מצננים ובחורף גם תנורים. ההתקנה מתבצעת באופן מקצועי כך שגם תתקיים באופן מהיר ויעיל וגם תיעשה בהתאמה למבנה האוהל. התשתיות יונחו בצידי הקירות,\ לא יפריעו לאורחים ומנגד יספקו להם את מלוא הנוחות בעת השימוש בהם.

רק להביא בגדים ומזון

רמת הבנייה והתשתיות שתתהווה באוהל שלכם תאפשר לכם פשוט לא לעסוק כלל בלוגיסטיקה. חברת השכרת אוהלים לאבלים תעשה הכל עבורכם ותאפשר לכם להביא רק את הציוד האישי שלכם, בגדים ומזון לשבוע ימים. בדרך זו אתם נכנסים לשבוע האבל ללא נטל מיותר נוסף.

אוהלי נועם – סוכות ואוהלי אבלים להשכרה

בחברת אוהלי נועם משכירים עבורכם אוהלים לאבלים בהתאמה אישית. החברה עובדת על פי צרכיו של כל לקוח ומספקת לו אוהל אבלים בגודל המתאים ובפריסה הנכונה של הבד. החברה תתקין עבורכם את האוהלים ותאבזר אותם בתשתיות. הכל ייעשה על בסיס השכרה בלבד. אינכם נדרשים לקנות אף פריט.

ראו גם: השכרת אוהל מקצועי לשבעה | השכרת אוהלים לאירועים

דילוג לתוכן