ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בגן יבנה

אוהל המשמש כסוכת אבלים באיכות חסרת פשרות – בגן יבנה. אם אתם יושבים שבעה וזקוקים למקום בו תוכלו לעשות זאת בנחת, אנו ממליצים על אוהל אבלים להשכרה בגן יבנה. אם אתם זקוקים לאוהל, אם תחפשו אות בחנויות מטיילים, אלא רק בחנות שתחום התמחותה הוא אוהלי קבע המשמשים למנהגי אבלות ואירועים. רק שם האוהל עשוי מ- PVC חזק וחסון המסוגל לתת מענה לכל מזג אוויר, כולל חורפי וסוער במיוחד. האוהל מושכר על ידיכם ובתמורה אתם מקבלים אותו ושירותים נלווים הכרוכים ביבואו: התקנה, הצבת ציוד אבלים, ועוד.

התקנת אוהל אבלים בגן יבנה

ההתקנה תתבצע על ידי חברת השכרת אוהלי אבלים בגן יבנה. היא תכלול את הנחת עמודי המתכת ומעליהם את יריעת השמשונית במגמה ליצור מראה כמו של בית לכל דבר ועניין, עם קירות PVC חזקים וחסונים. בנוסף, תספק החברה ציוד לישיבה באוהל: כסאות, שולחנות, וכל מה שצריך בשביל להכין את עצמכם לשהות ממושכת בהתקן אשר שכרתם.

המלצות לבחירת האוהל

בחרו את האוהל על פי העיצוב המועדף בעיניכם והתייחסו גם ל- CAPACITY שלו: כמה אנשים הוא יכול להכיל. את זאת מומלץ לעשות עפ"י הערכה כמה יגיעו להשתתף באבלכם ובכל מקרה מומלץ לקחת הערכה גדולה מהצפוי על מנת שיהיה מקום תמיד ולכל אחד, בכל רגע נתון.

עוד היינו ממליצים לדאוג שיהיו חלונות שקופים באוהל על מנת שתוכלו להעניק לעצמכם תחושה של בית ולהשתמש בהם בשביל להשקיף על הנעשה בחוץ כשמזג האוויר סוער ולא מאפשר לצאת לאוויר הפתוח.

אוהלי נועם – אוהלים לאבלים להשכרה בגן יבנה בהתאמה אישית

בוא לשכור אוהלים לאבלים בגן יבנה מחברת אוהלי נועם וליהנות מהתקן ממוגן, חזק, מבודד היטב, מעוצב ורווי יתרונות נוספים: ספייס גדול, אפשרויות לשלב רהיטים מכל הסוגים בתוכו, ועוד. אוהל זה מתפקד כמו בית או קרוואן לכל דבר ועניין ויוכל לשמש אתכם לכינון מנהגי אבלות למשך זמן ממושך, כולל לינה במקום. בואו להסדיר אוהלים לאבלים להשכרה בגן יבנה ולהבטיח כינון מנהגי אבלות ללא קושי ברמת תנאי השהות. בכך, אתם יכולים גם לארח אחרים במידה והחלטתם שמקום האבלות יהיה האוהל ולא ביתכם שלכם.

דילוג לתוכן