ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בהוד השרון

כינון מנהגי אבלות תופס אותנו לא מוכנים בהגדרה. מותו של אדם הוא דבר פתאומי גם כאשר הוא בשיבה טובה ובמיוחד כאשר הוא טראגי ולא צפוי. דווקא בשעה כה קשה של משבר אתם צריכים לקבל החלטה נכונה בדבר המיקום של ישיבת השבעה. אם החלטתם שהמיקום בבית עם דלת פתוחה – קיבלתם החלטה טובה ואחראית, אבל רבים מאתנו לא מקבלים אותה אלא מבקשים להתבודד בטבע. כשזה קורה, חשוב מאד לדאוג לתשתית אירוח ראויה, ולא להסתפק באוהלי לייקרה או ברזנט בשום אופן. הם ייקרעו, ויקשו מאד על שהותכם במקום לשבוע ימים. השכרת אוהל אבלים בהוד השרון היא הפתרון הפרקטי הכמעט יחידי שניתן להיעזר בו: זהו אוהל לייקרה קשיח מאד המספק תחושה של קיר בית אמתי, ומתחתיו מוטות ברזל עמידים.

השכרת אוהל אבלים בהוד השרון – מה בחבילה?

אוהל אבלים להשכרה בהוד השרון המבוסס על בד לייקרה וגם על הגודל המבוקש על פי כמות האבלים שאתם מעריכים שיגיעו. בנוסף, אתם מקבלים ריהוט לאוהל, כולל שולחנות וכסאות, התקנים לשימור מזון, לרבות מקרר שדה, פתרונות בקרת אקלים כמו מזגנים, מצננים, תנורים ופטריות חימום, וניתן אף להזמין יריעה נמתחת להגדלת שטח האירוח כלפי חוץ. השירות וכלל התקנה של כל המוצרים באוהל ובסביבתו, לרבות תאורה.

כיצד מומלץ לבחור אוהל אבלים בהוד השרון?

את הבחירה חשוב לבצע בהתאם לכמות האנשים שאתם מעריכים שיבואו. במידה וקשה לכם לעשות הערכה מדויקת, קחו אוהל שיספק את האנשים שלבטח ישתתפו בכל ימי השבוע במנהג האבלות, ותוסיפו יריעת-חוץ שתתפקד כגג ותימתח מחוץ לאוהל, אליה תוכלו להזמין את האורחים.

כיצד נקבעת עלות ההשכרה?

השכרת אוהלים לאבלים בהוד השרון הוא שירות שמתומחר על פי גודל האוהל, כמות הרהיטים שהוזמנו, סוגי מוצרי האחסון שהוזמנו, פריטי התאורה שהוזמנו, ועוד. עלות ההשכרה כוללת בכל מקרה את התקנת המוצרים והנגשת האוהל לשהות ממושכת.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים לאבלים בהוד השרון בהתאמה אישית

בואו להשכיר אוהלי אבלים בהוד השרון מבית אוהלי נועם! בחברה זו ייקחו ברצינות המרבית את מנהגי האבלות שלכם ויתאימו לכם אוהל על פי הצרכים שלכם. בואו להסדיר השכרת אוהלי אבלים בצפון ולהבטיח שהות ללא השפעה שלילית ממזג האוויר מחד ובתנאי טבע טובים מאידך.

דילוג לתוכן