ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה

אם אתם זקוקים לפתרון השכרת אוהלים לפרק זמן ארוך לצרכי קיום מנהגי אבלות, או לאירוע ממושך כמו שבת חתן או התכנסות בטבע, האוהלים שלכם צריכים להיות שונים לחלוטין ממה שאתם מכירים. רובנו מכירים אוהלים מהצבא, מהמילואים, מהטיול בסיני, בנגב ובגליל, בהודו או בדרום אמריקה. אוהלים אלו עשויים ברובם מבד לייקרה שאינו עמיד בפני משקעים ובוודאי שלא בפני כניסת קרני שמש. אוהל בו צריכים לשהות בתנאים של בית צריך לספק לכם תנאים של בית. את זה עושה רק בד תרמי אשר בתוכו – מרגישים כמו מבעד לקירות. בד זה הנו PVC או בעברית שמשונית. חברת השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה משכירה אוהלים אלו ועוד הרבה מעבר לכך לקיום האירוע המושלם.

אוהל עמיד, חמים ומעוצב למשעי

האוהל, אשר עשוי מבד PVC עם חלונות שוקל 512 גרם לכל מטר מרובע. בנוסף, הוא מוחזק על ידי מוטות ברזל קשיחים. התוצאה – בפנים גם התפאורה וגם ההרגשה הם כמו של בית. אוהל זה מכיל גם רחבת כניסה המתפקדת כמו דלת, ונסגרת כאשר ההגעה לאירוע הושלמה. מאותו רגע זה כמו לגור בבית לכל דבר ועניין.

פתרונות נוספים המסופקים בידי חברת השכרת אוהלים

חברת השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה מספקת גם כיסוי עמודים. יש לכם בניין עם עמודים? בחצר שלכם ישנם 4 עמודים למטרות שונות (עמודי מתח, מקבילים)? החברה יכולה לעטוף את העמודים הללו ביריעה המספיקה לשהייה של 70 איש. היריעה עשויה שמשונית ויש בה חלונות. היא תספק תנאים ממש כמו של אוהל מלא.

תוספות לאוהל שניתן לשכור

מקרר – באירועי שטח המקרר הוא אחד מהאמצעים הקריטיים. כשהאירוע גדול, שומרים מזון במקרר ולא בצידנית.

מזגן נייד – בקיצור נמרץ, מצנן. זהו אחד המכשירים החשובים באירוע במיוחד כאשר זהו אירוע קיצי.

תנור או פטריות חימום – אמצעי חימום ניידים לחורף. היחידים שיבודדו באופן מוחלט קור עז בשטח שמסביבכם.

שולחנות וכסאות – ריהוט ברמות שונות, מפלסטיק כתר ועד עץ, מריהוט נמוך ועד ריהוט בר מוגבה.

תשתיות מזון – צלחות, כוסות, סכו"ם, מפות שולחן ומפיות. כל מה שאתם צריכים לקיום סעודה.

מתן שירותים אנושיים מטעם החברה

ניתן לצרוך שירותי גריל מן, קייטרינג ואפילו תקליטן. חברת השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה היא חברת השכרות ולא הפקות. אבל נמצאים בה אנשים מנוסים מאד בתחום זה אשר גם יגבו מחיר זול וגם יספקו שירות מצוין שיחסוך לכם הרבה מאד כסף על חברת הפקות רשמית.

חברת "אוהלי נועם" – לא רק אוהלים

בחברת "אוהלי נועם" מבינים בדיוק מדוע אתם צריכים אוהלים, ונערכים עבורכם לקיום האירוע המלא כך שלא תצטרכו לכתת את רגליכם בחברות אחרות להשלמת ציוד או שירותי אירוע. החברה עוסקת גם בהרכבת אוהלים, הרכבת תשתיות מזון כולל ריהוט, ואפילו הקמת תשתית תאורה בתוך האוהל. בואו להסדיר אוהלי אבלים להשכרה בפתח תקווה מטעם חברת "אוהלי נועם", וליהנות מכל היתרונות! את האירוע הזה אתם והאורחים לא תמהרו לשכוח.

דילוג לתוכן