ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים לאירועי ימי הולדת

אם יש לכם יום הולדת, ואתם מעוניינים לחגוג אותו באופן אותנטי ובלתי נשכח, אנו ממליצים על אוהלים לאירועים! אוהלים אלו עשויים מבד אידיאלי לאירוח באירוע, בד PVC מולחם המספק בידוד תרמי ואווריריות. בכך, הוא לא מושפע ממזג האוויר החיצוני ומאפשר חגיגה בכל ימות השנה. האוהל מבטיח לכם תשתית אירוח מכובדת מחד ופראית מאידך במיוחד כאשר הוא מותקן בסביבה טבעית לא בנויה. כשארתם מעוניינים להסדיר אוהלים לאירועים להשכרה מומלץ לבחור בחברה שתספק לכם את השירותים הבאים.

יעוץ מקיף לפני בחירת האוהל

בחירת אוהלים לאירועים להשכרה אינה טריוויאלית משום שיש המון דגמים שניתן לבחור. הם שונים זה מזה בהיקף האכלוס ויכולים לאכלס מינימום 30 איש ומקסימום 100 מהם. אם יש לכם אירוע בכזה סדר גודל תוכלו להזמין שירות השכרת אוהלים לאירועים וליהנות מכל מה שתצטרכו באירוע, ולא רק מאספקת האוהל עצמו. אתם למעשה מסדירים כמעט את כל תשתיות האירוע, עם מינימום ספקים שתצטרכו להיות עמם בקשר בשביל להוציא אותו לפועל.

קביעת מועד להתקנת אוהל ליום הולדת

המועד יהיה מועד יום ההולדת. אז, לפני השעה שנקבעה יתייצבו עובדי חברת השכרת אוהלים לאירועים ויעסקו בהרכבתם. בתום ההרכבה תוכלו ליהנות מאוהל תרמי, מבודד, כזה שיכול לשמש ממש כמו בית. כעת, כשהאוהל מוכן ועומד על כלונסאותיו ניתן להמשיך ולעבות אותו בתשתיות האירוע הנדרשות.

עיבוי האוהל בכל מה שנדרש ליום ההולדת

הכנסת שולחנות וכיסאות לתוך האוהל בהתאם לכמות האורחים, התקנת שרשרת תאורה, הכנסת אמצעי בקרת אקלים כמו מצננים ותנורים, הכנסת מקררי שדה וביצוע פעולות דקורטיביות לחידוד עיצוב האירוע כמו פריסת מפות ראנר על השולחנות. את כל אלו תעשה בשבילכם חברת השכרת אוהלים לאירועים.

השכרת אוהלים לימי הולדת בחברת אוהלי נועם

בחברת אוהלי נועם עבור השכרת אוהלים לימי הולדת, המחיר יהיה פיקס ויכלול גם את יבוא האוהל, גם את התקנתו וגם את התשתיות שיוצבו בו. זהו מחיר משתלם מאד אשר כל בעל יום הולדת או מי שמעוניין להפיק יום הולדת לאדם אחר יכול לסגור ולהבטיח את הטוב ביותר עבורו או עבור יקירו. בואו ליהנות מאוהלים מדוגמים עם כל השירות הנדרש ליום ההולדת! לפרטים נוספים, פנו לאוהלי נועם!

השכרת ציוד לאירועים

דילוג לתוכן