ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהלי אבלים להשכרה במחירים נוחים כולל התקנה ופירוק

כשאתם לפני ישיבת שבעה – אין צורך לקנות ולהתקין לבד את האוהל. בעבר, היו לא מעט מקרים בהם עסקת אוהל PVC הייתה נחשבת יקרה והאדם האבל היה נאלץ להסתמך על אוהלים לא בטיחותיים מבד לייקרה שלא מאפשרים שהייה של שבוע ימים ברציפות בתוכם. כיום ניתן לספק אוהלי PVC במחירים נגישים. זה לא מסלול יוקרתי, זה מסלול הכרחי! כל פתרון אחר כמו אוהל מטיילים מבד כמו ברזנט או ליקרה עלול להעמיד אתכם בסכנת חדירת משקעים וספיגת חום! מאידך, אוהלים לאבלים מבד PVC הם לא אביזרים לקניה. לאדם הממוצע אין יכולת לאחסן אותם, כשרוב פתרונות המגורים כיום ללא מחסנים ונחשבים קטנים-בינוניים (65 עד 100 מ"ר). אוהלי PVC הם מוצר ששוכרים אותו ובמחירים לא יקרים בלבד. מדוע? משום שהם כוללים את כל השירותים הנלווים: הרכבה, אבזור בתשתיות אירוח ופירוק.

בחירה ראשונית של אוהל אבלים PVC

הבחירה נעשית בחברת מומחים לאספקת אוהלים לאבלים. האוהל ייבחר על פי הכמות המשוערכת של המנחמים והמנחמות שיבואו להתאבל לצידכם, בתוספת עודף מקום עבור אורחים שלא תוכננו בחשבון. לדוגמה, אם אתם סבורים שיגיעו 30 איש, מומלץ לא לקחת אוהל 3×6 של 18 מ"ר אלא אוהל 4×6 של 24 מ"ר המספק מקום ל- 50 איש. בכל מקרה, נציגים של חברה מקצועית ילוו אתכם כדי לוודא שהאוהל הנכון והמתאים ביותר הוא שייבחר.

התקנת אוהל האבלים

ההתקנה תיעשה על ידי עובדים מקצועיים של החברה בכל מקום שתבחרו: בבלטות הבטון מתחת לבניין, בשדה פתוח, ובכל מקום אחר בו תבחרו לקיים את האבל. ההתקנה תסתיים כאשר תבדקו את האוהל ותיווכחו כי הוא מוצק, יציב ואיתן על הקרקע. בתום ההתקנה יתחילו תהליכים להכנת האוהל לאכלוס.

התקנת תשתיות אכלוס באוהל

תותקן שרשרת תאורה להתמצאות בלילה, ובתוך האוהל יוצבו שולחנות וכיסאות בהתאם לכמות האורחים המשוערכת. יוצבו עליהם מפות ראנר צבעוניות ויוקמו תשתיות כמו מקררי שדה, מזגנים ניידים או מצננים בהתאם לאקלים, ובמזג אוויר קר יסופקו גם תנורים. בתום שבוע האבל יתבצע פירוק מלא של האוהל על כל תשתיותיו.

אוהלי נועם – אוהלים לאבלים בהתאמה אישית

בחברת אוהלי נועם מספקים ללקוחות אוהלים לאבלים להשכרה. שירות זה כולל גם את האוהל אך גם את הבנייה שלו והתקנת תשתיות האירוח בתוכו. השכרת אוהלים לאבלים בחברות רבות נדמית כמו קנייה בשל הטרחה הרבה שקיימת לפני היכולת לספק מקום לאורח הראשון. בחברת אוהלי נועם מודעים לכך ולכן מספקים ללקוח את כל מה שהוא צריך בשביל לארח ולשהות באוהל שבוע ימים.

אוהלים לשבת חתן מיוחדת | אוהל לשבעה להשכרה

דילוג לתוכן