ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים באור יהודה

זקוקים להקמת תשתית לישיבת שבעה בחצר בית באור יהודה? מעתה אין הכרח לנסוע לתל אביב בשביל לקנות או לשכור אוהל. חברת מומחים לאוהלי אבלים תקים אצלכם את התשתית המלאה ובכך תכשיר את חצר ביתכם לעריכת מנהג אבלות ממושך. שירות אספקת אוהל אבלים להשכרה באור יהודה במתכונת זו כולל שלושה מרכיבים עיקריים: אספקת האוהל, התקנתו ודאגה לתשתיות החוץ והפנים שלו.

אספקת האוהל – פרטים על הדגם

מדובר על אוהל PVC שמשונית: זהו אוהל עם יריעה עבה מאד אשר שהייה בתוכה היא בדיוק כמו שהייה בבית בטון או גבס: 100% בידוד תרמי בכל עונה. האוהל מסופק עם כל הפסיליטיז של בית או מבנה מגורים: חלונות שקופים, דלת כניסה ורחבת שהייה מרווחת וגדולה. האוהל נראה מפואר מאד מבחוץ ומענג ביותר מבפנים לדעת כל מי ששהה בו בעבר.

התקנת האוהל בחצר בית הלקוח

כאמור, שירות השכרת אוהל אבלים באור יהודה כולל את התקנת האוהל. היא מתבצעת על ידי עובדים מיומנים מטעם חברת השכרת אוהלי אבלים באור יהודה. החברה דואגת להקמת בסיס האוהל, הלבשת היריעה ובדיקה שהאוהל עומד יציב ממש כמו בית. כבר בתום הבנייה של האוהל אתם צפויים לחוש מסופקים מאד ממה שיראו עיניכם. הדבר יתבטא גם בהרגשה האימננטית בתוך האוהל.

אספקת תשתיות עבור האוהל

החברה תספק כל אביזר או חפץ שיסייע לכם לארח באוהל האבלים שהוקם לרשותכם: כיסאות ושולחנות, מקרר שדה למזון שלכם, קונטיינרים, צלחות וכוסות, סכו"ם, מזגן נייד, מצנן ומאווררי מתכת בקיץ או תנורים ופטריות חימום שולחניות בחורף. כל שולחן יעובה במפה מפוארת. ניתן גם לסדר את כל השולחנות בקו ישר ולפרוס מפת ראנר. החברה תתקין באוהל שלכם מנורות ייעודיות ותפזר גם אמצעי תאורה חיצוניים למציאה קלה של רחבת האוהל על ידי האורחים העתידים לפקוד אותו. התשתיות אשר ייבחרו עבורכם יהיו TOP CLASS, קלות מאד להפעלה ומספקות מאד במה שהן יעניקו לכם. התשתיות הללו הן שעושות את ההבדל בין חברת אספקת אוהלים ותו לא לבין חברת אוהלי אבלים להשכרה באור יהודה שפועלת רק למענכם ורק למען ישיבת השבעה שלכם על מנת לספק לכם את מלוא התמיכה.

אוהלי אבלים להשכרה באור יהודה ניתן למצוא בקלות בחברת אוהלי נועם

חברת אוהלי נועם היא חברה מקצועית בתחום אוהלי האבלים. החברה מספקת לאבלים אוהלי PVC איכותיים ביותר, המעניקים הרגשה של בית חם ואוהב. החברה מעבה את האוהלים שלה במיטב התשתיות, מריהוט ועד תאורה, ממקררי שימור ועד אמצעים תרמיים לבידוד חום וקור. החברה תקים עבורכם תשתית אוהלי אבלים באור יהודה בה תוכלו לחוש בנוח ולהעביר את שבוע האבל הכי בקלות שרק אפשר. מי ששואף למקסם את איכות המבנה הארעי לישיבת שבעה יפנה לשירות האוהלים של אוהלי נועם!

דילוג לתוכן