ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בקרית אונו

אוהלי אבלים הם הפלטפורמות שישמשו אתכם למגורים בעת יישום מנהגי אבלות. בשל כך, הידיעה כיצד לבחור אותם מאד חשובה. בשוק ישנן המון חנויות וישנם המון ספקים פרטיים שישמחו מאד לשווק לכם אוהל. אבל האם כל מוצר בהכרח יתאים לכם? כיצד תדעו מה לא מתאים לשמש כאוהל אבלים ומה כן מתאים? במאמר מידע זה נציג את המידע השימושי והרלוונטי ביותר לגבי השכרת אוהל אבלים בקרית אונו.

אוהל אבלים הוא ל-א אוהל מטיילים!

באוהל מטיילים, השהות בהתקן קצרת מועד, המטרה של הפעילות היא קמפינג יותר מאשר איכות הלינה והסדר הפנימי. גם חומר הייצור, לייקרה, פשוט לא מתאים לתפקד במסגרת ארוכת טווח של שבוע או 10 ימים כמקובל בישיבה במסגרת אבל: הוא דק, חשוף לקור וחום ועלול להיקרע בעת שמזג האוויר אינו אופטימלי. אוהל אבלים חייב להיות עשוי רק PVC, ובעברית שמשונית: חומר קשיח עם בדיל מתכתי מותך המשמש כמחבר בין האריגים במקום תפרים. האוהל כבד מאד ועבה מאד, ולכן בילוי בתוכו ירגיש לכם בדיוק כמו מגורים בבית. כך צריכה להיראות ישיבת שבעה טיפוסית מחוץ לבית.

לא כל מי שלרשותו אוהל PVC יכול להיות הספק שלכם!

בפרק הקודם הסברנו מה זה אוהל PVC ומדוע הוא כה נחוץ לנו כשאנו עומדים לשבת שבעה במסגרת אבל. אמדנו את האוהל ככבד, כלומר ככזה שהיריעה שלו עבה וקשה לסחיבה. אוהל כזה קשה מאד להרכיב עבור ידיים לא מיומנות. נטיעת המוטות באדמה, ייצוב היריעה והנחתהּ באופן סימטרי הן פעולות קשות לעשייה פי כמה מאשר באוהל מטיילים; גם אם תשכילו לעשות אותן, אתם תצטרכו, לאחר מכן, לבצע אופרציה שלמה לפני שתביאו את האורח הראשון להתאבל אתכם: להביא שולחנות, וכסאות, להתקין אמצעי תאורה בלילה ואפילו מנורות בתוך האוהל הן לא מצרך נדיר בכינוסי אבל. לכל הנושאים הללו תדאג חברת השכרת אוהלי אבלים בקרית אונו אשר תוודא שכל המחסור שלכם נפתר, והאוהל מוכן לארח אורחים ללא כל הכנה נוספת מצדכם.

מה בתכנית? חברת השכרת אוהלי אבלים בקרית אונו מספקת את כל התשתית!

תאורת חוץ מבוססת LED, תאורת פנים, שולחנות, כסאות, מקרר שדה, החסני מזון, מפות שולחן כולל מפת ראנר ארוכה, כלי אוכל, סכו"ם, פתרונות קירור ואוורור בקיץ לצד פתרונות חימום תרמיים בחורף, ועוד. את כל האביזרים הללו תספק חברת השכרת אוהל אבלים בקרית אונו, לרבות התקנה.

אוהלי נועם – להשכיר את האוהלים בתנאים הטובים ביותר!

חברת אוהלי נועם מספקת ללקוחותיה אוהלי אבלים להשכרה בקרית אונו. החברה עומדת בדרישות הלקוח מבחינת זמני הפעולה, הנגשת תכולה שהתבקשה על ידו והתקנתה בתוך האוהל. החברה מעמידה לרשות הלקוח אוהל אבלים מדוגם ומפואר, כזה אשר מוכן ומזומן לארח אורחים למשך ימים רבים.

קרא עוד: השכרת אוהלים בתל אביב | השכרת אוהלים ביהוד | השכרת אוהלים באור יהודה

דילוג לתוכן