ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בקרית מלאכי

פעמים רבות, מוצאים עצמם תושבי קרית מלאכי מבלים זמן רב במרכזים המסחריים של מועצה אזורית באר טוביה, אשדוד והסביבה בחפשם אחר אוהלי אבלים איכותיים. במקום לנסוע לאותם מקומות, ניתן ליצור קשר עם חברת בוטיק שתגיע עד אליכם הביתה או לחצר בה תבחרו להקים את האוהל. היא תשכיר לכם את האוהל בתעריף נוח אשר יכלול ייעוץ, הקמה של האוהל והקמה של תשתיות אשר יאפשרו לכם לארח אנשים שיבואו להזדהות עם כאבכם.

על מבנה האוהל בקרית מלאכי

יריעת האוהל עבה מאד ביחס לכל אוהל אחר בשל היותה עשויה PVC. בחורף זה מספק בידוד תרמי מצוין, ובקיץ קל מאד לאוורר את זה משום שהעובי הרב שומר על יציבות גם כשהמזגנים והמאווררים שיסופקו יכוילו על עוצמה גבוהה. בצדי היריעה תוכלו ליהנות מחלונות שייראו בדיוק כמו חלונות ביתיים, ולצדם דלת כניסה רחבה ומענגת לשימוש. השכרת אוהלי אבלים בקרית מלאכי אינה שירות נפוץ ומוכר, אך הוא מתחיל לצבור תאוצה בשנים האחרונות. יותר ויותר תושבים מבינים כיצד מומלץ באמת להכין את שבוע האבלות הצפוי להם.

התקנה מלאה של האוהל הנבחר

כשאתם בוחרים אוהלי אבלים להשכרה בקרית מלאכי אתם קודם כל צריכים לבדוק שטווח האורחים האפשרי בכל אחד מהם ראלי לכם. בהתאם לכך, האוהל שתבחרו ייבנה על ידי עובדי החברה במקום בו תבחרו. הבנייה כוללת את העמדת מוטות המתכת באופן מאובטח בצדי היריעה, את הלבשת היריעה עליהם ואת חיזוק האוהל על הקרקע. בסיום הבנייה יהיה לכם אוהל שיספק הגנה בדיוק כמו של בית: 100% יציבות ובידוד תרמי ברמה גבוהה מאד.

אספקת תשתיות ריהוט בהתאם לדגם האוהל

מאחר וסוג האוהל ידוע ומותקן, כעת יש לספק לו ריהוט בהיקף הולם. הדבר ייעשה על ידי חברת אוהלי אבלים אשר תדאג לכיסאות ושולחנות בוטיק. החברה תטמיע אותם באוהל שלכם ותסדר אותם על פי דרישתכם כך שיהיו מוכנים לארח את האורחים שלכם באופן בו תכננתם שייעשה.

אספקת תשתיות מנהלה על פי בחירתכם

ניתן לספק כל אייטם שיסייע לכם לארח: מפות שולחן, כלי אוכל, סכו"ם, קונטיינרים לשימור מזון, מקרר שדה, מזגנים ניידים, מצננים ומאווררי מתכת בקיץ, פטריות חימום שולחניות ותנורים בחורף, תאורת חוץ להתמצאות קלה במרחב האוהל, תאורת פנים על מנת שתרגישו כמו בבית גם כשירד הלילה, ועוד.

אוהלי נועם – אוהלי אבלים כולל תשתית אירוח מלאה

חברת אוהלי נועם מספקת עבור לקוחותיה אוהלי אבלים על פי דרישה והתאמה. השכרת אוהל אבלים בקרית מלאכי הכי כדאי לעשות עם המומחים של אוהלי נועם ולהבטיח התקנים איכותיים, תשתיות אירוח מגוונות, ותכנון חכם של כל מערך האירוח. החברה תעבוד אך ורק למענכם ותדאג שבמיקום המתוכנן יוצב אוהל לתפארתכם. בואו להזמין אוהלי אבלים להשכרה בקרית מלאכי מהטובים ביותר!

דילוג לתוכן