ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהלים להשכרה במחיר מבצע

כשאתם מתכננים אירוע, או צריכים אוהל לישיבת שבעה, חשוב מאד לבחון את איכות ההתקן בו אתם עומדים להשתמש. כשזה מגיע לאוהלים, איכות היא פרמטר שחשוב לא להתעלם ממנו: המוטות של האוהל צריכים להיות עשויים לתלפיות, רצוי ממתכות חזקות כמו ברזל מגולוון. יריעת האוהל צריכה להיות עשויה PVC. בכך, היא מבטיחה לכם הגנה מנזקי אקלים, אי חשיפה לשמש באור יום ואספקת תנאי מחסה מלאים ממש כמו של מבנה בנוי מבטון. שירות אוהלים להשכרה במחיר מבצע כולל גם נדבכים שלא עוסקים בהם ובבנייתם אך חיוניים לשהייה ממושכת.

אספקת בקרת אקלים

אחד הפרמטרים החשובים באוהל מושכר הוא בקרת אקלים: מזגן, מצנן ומאוורר מתכת בקיץ, ותנור בחורף. בחברה זו מספקים לכם פתרונות בקרת אקלים משובחים אשר ייבחרו בקפידה על פי אזור המגורים בו אתם נמצאים. אם האירוע מתחולל בתל אביב ובסביבתה, מזגן נייד יהיה הפתרון. מצנן יוכל לשמש אתכם באזורים עם מעט לחות. אמצעי בקרת האקלים שלנו בחנו בקפידה והם מסופקים במיוחד לאירועי שטח.

אספקת שרשרת תאורה

בל נשכח כי אוהל לשהייה ממושכת הוא כמו בית. אוהלים להשכרה צריכים לאפשר לכם תאורה גם בלילה, ולכן חברה זו מתקינה שרשרת תאורה הן מחוץ לאוהל לזיהוי שלו אם אתם בחוץ, והן בתוכו על מנת להתמצא במרחביו השונים. שרשרת תאורה זו נבחרה בקפידה הן בעיצוב שלה והן באיכות והיא תספק את מה שנדרש בעת כינון שהייה ממושכת באוהל מושכר.

אספקת רהיטים

במסגרת אוהלים להשכרה במחיר מבצע יותקנו רהיטים בתוך המרחב. הרהיטים כוללים שולחנות ארוכים או קצרים לבחירתכם, וכיסאות תואמים. הרהיטים יוכלו להיות מוצבים בשורה או בחלוקה לקבוצות, וניתן יהיה להוסיף אליהם מפות או ראנר מרוכז.

אוהלי נועם – כל מה שאתם צריכים באוהל אחד

אם אתם עומדים לשכור אוהל, חשוב לדעת אצל מי לעשות זאת. בחברת אוהלי נועם עבור השכרת אוהלים מחיר הוא לא רק בד ומוטות כינון. התשלום כולל שירותים נלווים כמו התקנה ופירוק והשכרת מוצרים נלווים המצריכים אתכם להביא ביגוד ומזון בלבד. בכך, אתם מקלים על עצמכם במציאת ספקי שירות אחרים ותחת קורת גג אחת מקבלים את כל מה שנדרש לאירוע-אוהל שלכם. פנו לחברת אוהלי נועם לסגירת אוהלים להשכרה במחיר משתלם במיוחד!

ראו גם: השכרת אוהלים לאבלים | השכרת אוהלים לאירועים | השכרת מצננים

דילוג לתוכן