ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים לאירועי שבת חתן

בואו להשכיר את אוהלי שבת החתן הטובים ביותר! אוהלים אלו עשויים מבד PVC שאינו חדיר אקלים. ניתן לחגוג עם אוהל זה בכל השנה משום שגם אין חדירת מי גשמים ורסיסי לילה. זהו אחד האוהלים העמידים והחזקים ביותר. כשאתם שוכרים אותם מחברת אוהלים לאירועים להשכרה – אתם מקבלים בנוסף שירותים מצוינים שיסייעו לכם להוציא לפועל את האירוע בהצלחה רבה.

הרכבה ופירוק של האוהלים לפני האירוע ואחריו

החברה מספקת עבורכם הרכבה ופירוק מלאים של האוהל לקראת שבת חתן ולאחריו. הפעולות הללו חוסכות זמן טרחה רב ומאפשרות לכם להתמקד באירוע. במסגרת ההתקנה – בוחרת החברה בשטח עם הקרקע היציבה ביותר עבור האוהל ומעמידה לרשותכם התקן מפואר של ממש אשר עמו אתם תהיו מוכנים לצאת לדרך ובגדול! בסיום האירוע יתבצע פירוק אשר יכלול את סילוק האוהל מהמקום ופינוי פסולת.

אבזור האוהלים בכל הציוד הדרוש לאירוע

מקרר שדה, שולחנות, כסאות, מזגן ותנור הם רק חלק מרשימת המצאי שתהיה באוהל שלכם. האוהל יתבסס גם על שרשרת תאורה איכותית מבחוץ ומבפנים אשר תקל על זיהוי האוהל בלילה ותאפשר התמצאו תמלאה במרחבו הפנימי גם כאשר האירוע נחגג בלילה בחסות החשיכה.

עמידה בזמנים – שירות מצוין לכל לקוח

החברה תספק עבור לקוחותיה שירות מן המעלה הראשונה שנדיר למצוא בחברות אחרות. הרכבת האוהל, הטמעת הציוד בו ופירוקו יתבצעו בזמנים מהירים ויעילים מאד, אשר יאפשרו לכם שקט תעשייתי ויתנו לכם הזדמנות להוציא לפועל אירוע מוצלח במיוחד. בחברה זו אתם תוכלו להבטיח כי כל שירות או מוצר שיסופק, מהאוהל עצמו ועד ללוגיסטיקה, יינתנו על הצד הטוב ביותר, בסטנדרטי עבודה ברמה גבוהה מאד.

אוהלי נועם – שבת חתן באווירה אחרת

בואו לחגוג שבת חתן באוהלי בוטיק מיריעת PVC! אוהלים להשכרה לאירועים העשויים מבד זה ומגובים בפתרונות לוגיסטיים נדרשים הם כל מה שאתם צריכים בשביל לחגוג ובגדול! באוהלי נועם תוכלו למצוא את האוהלים שיתאימו לאירוע שלכם הן מבחינת סדר גודל, הן מבחינת חלוקה פנימית לחדרים והם מבחינת עיצוב וליטוש מבחוץ ומבפנים. בואו למצוא את אוהל החלומות שלכם בחברת אוהלי נועם. השכרת אוהלים לאירועים עושים אצל הטובים ביותר!

ראו גם: השכרת אוהלים לשבת חתן | השכרת אוהלים לאירועים | השכרת אוהלים עם מזגן נייד

דילוג לתוכן