ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים לאירועים פרטיים

כשבוחנים שירות השכרת אוהלים מחיר אינו רק הכסף שאתם משלמים על יריעת הבד ומוטות הכינון, אלא גם על מה שמסביב: ציוד אירוח ופתרונות בקרת אקלים כמו מזגן או תנור. נכון, טיב האוהל לא יסולא בפז. אוהל שמארח אירוע ל- 2, 3, 4 ו- 5 שעות צריך להיות אוהל בית לכל דבר, בלי חדירת רוחות ובוודאי שללא חדירה של מי גשמים. כמו כן, עליו להיות בלתי חדיר חום כאשר שורר עומס חום בחוץ. אוהל להשכרה מסוג זה עשוי מיריעת PVC הלא היא בד השימשונית הידוע לנו לטובה. כשמשלמים על אוהל להשכרה לקראת אירוע פרטי, זה מה שאתם צריכים לקבל במסגרת התשלום.

בנייה ופירוק של האוהל

האוהל צריך להיות מורכב ומפורק על ידי נציגי חברת השכרת אוהלים. הבנייה של האוהל צריכה להתבצע בשיטתיות, תוך התמודדות עם כל סוגי הקרקע, מאדמה יציבה ועד קרקע סחף. על החברה להשכיל להעמיד לכם אוהל בוטיק יפה, מעוצב, מדוגם ומתאים לכינון אירועים. רק חברה כזו תוכל להסב לכם נחת אמיתי באירוע הגדול שלכם ולדאוג שיהיה לכם מקום אירועים שלא מצריך התערבות של חברת הפקות מבחוץ.

אבזור האוהל לקראת האירוע

החל משולחנות וכיסאות לאירועים ועד מקררי שדה החל מפתרונות אירוח על השולחן עצמו (מפות, מפיות וכד') ועד שרשראות תאורה בכל רחבת האוהל, לכל אלו צריכה לדאוג חברת אוהלים להשכרה. בכך, אתם לא צריכים לשכור פתרונות אירוח מחברות אלקטרוניקה וציוד מטבח, אלא זוכים לקבל מספק אחד את כל מה שאתם צריכים בשביל שהאירוע ייצא לדרכו כפי הנדרש. כל חבילת האוהל, לרבות הציוד הנלווה צריכה להיות מסופקת לכם במחיר פיקס, כזה אשר בו כל פריט מתומחר נמוך משווי שוק.

אוהלי נועם – האוהלים שלכם לאירועים השווים באמת

באוהלי נועם מספקים ללקוחות אוהלי PVC איכותיים המרגישים כמו בית של ממש. האוהלים חסינים מהשפעות מזג אוויר הן בחורף והן בקיץ ואפשריים לקיום אירוע גם בקשים שבאקלימים, לרבות גשמי זלעפות וחמסינים. חברת אוהלי נועם מספקת אוהלים אלו, כולל הרכבה והתקנת ציוד פנים. חבילות ההשכרה של אוהלי נועם אינן יקרות, ובכך הן מאפשרות גם לכם לארגן אירוע מבלי להזדקק לאולם או לגן אירועים.

ראו גם: אוהלים לאירועים | השכרת ציוד לאירועים | השכרת צילייה

דילוג לתוכן