ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים ברמלה

מתאבלים רבים מקצים בישיבת השבעה שלהם את חצר הבית, בנוסף למבנה על מנת לארח את המזדהים עם כאבם ביד רחבה. בישראל, עונות השנה משתנות במהירות, ויום שטוף שמש בהיר ויפה עשוי להפוך כאן בקלות לגשום וסוער, לעתים ללא התרעה של שירותי החזאות. לכן, כשאתם לפני שבוע אבל, מומלץ שתמצאו דרך לקרות את החצר. אם אתם גרים בבניין עמודים, ניתן למתוח יריעת PVC ענקית על פניהם, אבל אין ספק שהפתרון הטוב ביותר לסוגיה הוא אוהל אבלים להשכרה ברמלה. אוהל זה נותן הרגשה של בית משתי סיבות: הוא עשוי PVC קשיח ועבה המספק הגנה תרמית ברמה גבוהה מאד מכל מזג אוויר, ובנוסף, העיצוב שלו הוא בדיוק כמו של בית, מהחלונות ועד לדלת הכניסה.

מבנה אוהל האבלים המושכר

זהו אוהל אבלים העשוי יריעת PVC. בצדיה יהיו מספר חלונות שייראו כמו חלונות בלגיים, שקופים עם פרופילי משבצות. בקדמת היריעה ישנה דלת כניסה קשיחה באופן יחסי. מבפנים, האוהל מרגיש בדיוק כמו בית אם סוגרים את הדלת: לא מרגישים חום או קור. בפרקי ההמשך של מאמר זה נראה כיצד ניתן לחדד עוד יותר את ההרגשה הזו באמצעות אביזרים תרמיים או אביזרי אוורור ייעודיים (תלוי בעונת השנה).

תשתיות האוהל מבחוץ ומבפנים

מחוץ לאוהל – עובדי החברה יציבו עבורכם מנורות שיאירו את הרחבה. בתוך האוהל – יוצבו רוב אביזריו: שולחנות וכסאות, פטריות חימום ותנורים בחורף, מזגן, מצנן ומאוורר מתכת בקיץ או באביב. האוהל גם יכיל אורנמנטים שונים לריהוט שיובא עבורכם: מפת ראנר שולחנית ארוכה, אפשרות להפרדת השולחנות והצבת מפות נפרדות, התקני אחסון מזון מהודרים, ועוד. במסגרת שירות השכרת אוהלי אבלים ברמלה תספק החברה מקרר שדה לשימור המזון לכל אורך האירוע.

עבודה מלאה של החברה על שבוע האבל שלכם

עובדי החברה יעמלו לשם העמדת האוהל אשר הזמנתם, ויציבו בתוכו ומחוצה לו את פריטי התשתיות עליהם למדנו בפרק שלעיל. החברה תעמיד לרשותכם סט אירוח מלא אשר ישמש אתכם להבאת אורחים ושהייה עמם למשך שבוע אבל. עובדי החברה יממשו שלל שת תכניות אופרטיביות לבניית האוהל ועיבויו בתשתיות שונות כבקשתכם. במסגרת העבודה יונחו כל האביזרים הנדרשים לכם בשביל לשבת שבעה ולארח אורחים במהלכה.

אוהלי נועם – אוהלי אבלים בהתאמה אישית ברמלה

חברת אוהלי נועם תספק עבורכם את השירות המלא עבור השכרת אוהלים לאבלים ברמלה, כולל הנגשת האוהל עצמו והתקנתו. החברה תפעל ללא לאות על מנת ששבוע האבל המתוכנן יועבר בדיוק במתכונת בה ביקשתם שיועבר. החברה תעמול על התקנת האוהל המתאים ועל אספקת התשתיות המתאימות למנהגי האבלות שלכם. אוהלי אבלים להשכרה ברמלה מבית אוהלי נועם הם אוהלי PVC איכותיים ועמידים, המספקים את מלוא הבידוד התרמי ובכך מעניקים הרגשה ביתית ללא עוררין. בואו להזמין את פתרון האירוח הטוב ביותר למנהגי אבלות ממושכים!

דילוג לתוכן