ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

סוכת אבלים לאירועי אבלות

השכרת סוכת אבלים נדרשת כאשר אתם תימצאו בשבוע האבל לאחר הלוויה. בזמנים אלה ישנו קונפליקט בין הצורך לנוח, ולהעביר בשקט ככל שניתן את שבוע האבל, לבין הצורך לדאוג לוגיסטית שזה יקרה. פתרון אחד הוא לשכור מבנה נדל"ני גדול בו תוכלו להתבודד ולארח אורחים. אבל פתרון פרקטי בהרבה, בו רבים מהישראלים משתמשים, יהיה לבנות סוכת אבלים.

פרטים אודות סוכות אבלים

סוכות אבלים הן סוכות אשר לא עשויות מברזנט וסכך כמו בסוכה של חג סוכות, אלא מיריעת PVC מלאה ומוטות מתכת אלחלד. יריעת ה- PVC עמידה בכל סוגי האקלים ומספקת כוח, חסינות ועמידות פיזית ברוחות פרצים. המוטות הם מוטות אלחלד המוסיפים קונטרה להתקן ומעבים את יציבותו כמקום שהייה.

בניית סוכת האבלים – לא רק סוכה

כשאתם מזמינים מחברת סוכות אבלים התקן לאבל, אתם לא מקבלים רק אותו, אלא גם ייעוץ להכוונה נכונה של ההתקן, התקנת כל מוצרי הלוגיסטיקה הנדרשים, מכסאות ושולחנות ועד מזגן שטח ומקרר שדה. לציוד תתווסף שרשרת תאורה למציאת האוהל בקלות בלילה ולהתנהלות קלה בתוכו שלא בשעות היום. הבנייה של  הסוכה ושל הרכיבים הנלווים תתבצע על ידי צוות עובדים מיומן אשר יגבש בתוך דקות בודדות אוהל מוכן עם כל מה שתצטרכו לשם שהייה בו.

הכנסת אורחים לסוכת אבלים

כאשר אתם בעלי חזקה על סוכת אבלים – מה שתציגו לאורחים הוא איך שהם יתפסו אתכם ואת המתחם כולו בדעתם. אנו ממליצים להציג לאורחים את האוהל על מרחביו השונים ולהציג תמונות תלויות או ידניות של המת. בכך, ניתן יהיה להציג לכל מי שיגיע אליכם את טיב העיצוב הפנימי של החלל וגם לרתום אותו לקחת חלק באירוע.

סוכות אבלים של אוהלי נועם – בהתאמה אישית למתאבלים

בואו להסדיר סוכות אבלים מבית אוהלי נועם. סוכות אבלים של אוהלי ונעם הן סוכות מבד PVC, בד עמיד בפני שינויי אקלים וחסין מפני חבטות ורוחות. בחברת אוהלי נועם תוכלו למצוא סוכת אבלים להשכרה על פי הצרכים שלכם, ובהתאם לכמות האורחים וכיווני האוויר הרצויים לכם (כמות החלונות של האוהל). התאמת האוהל תוביל לסגירתו לתאריך נקוב, אז עובדי החברה יתקינו אותו עבורכם ויגבו אותו  בהתקנים לוגיסטיים מלאים הכוללים מזגן,  מצנן, כיסאות ושולחנות. לתכולה יתווספו גם מקרר שדה ושרשרת תאורה מהגג לבין רה"מ.

דילוג לתוכן